הכתובת רשומה על הקיר…לא רוצה לומר אמרתי לכם…

בשבועות האחרונים אנו עדים לפרשה המכונה "ענבל אור"…

מידי יום אם לא מספר פעמים ביום הכותרות זועקות…הדיווחים אינם מפספסים שום כלום…הדלפות ללא סוף מתוך חדרי החקירות של רשות המיסים..והמשטרה וזהו רק קצה הקרחון אל מול ה"זובור" התקשורתי ברשתות החברתיות…

אז כן שלא אובן לא נכון…היא בהחלט הביאה את זה על עצמה בהתנהלות העסקית וכן בהתנהלות התקשורתית אשר בנתה אותה אבל גם הורסת אותה היום.

ליבי ליבי אם כל הקונים שקיפחו את כספם והונו אותם ונותרו לדאבוני ללא כסף וללא דירה שעליה חלמו ואת כל כספם השקיעו למען המטרה.

לתקשורת יש אג'נדה שלה והיא לא מלטפת ומחבקת בחינם כמו שהיא לא מרחמת על אף אחד ברגע של חולשה…היא מחפשת את יומה ויומה היא הכותרת שכל אחד רץ אחריה, כל אחד מוסיף עוד קצת ערס… מפרשן לועס ולועס ויורק החוצה כל מה שבא לו…וברשתות החברתיות קוראים, משתפים, מנעצים, מקללים ועל הדם רוקדים…  

לפני מספר ימים בהרצאתי על משברים בתקשורת בפני הסטודנטים לתואר שני בחוג לתקשורת באוניברסיטת חיפה, הנושא עלה לדיון ואמרתי שהכתובת רשומה על הקיר וזה עשוי להסתיים עצוב…וענבל אור עשויה חלילה וחס גם לשים יד בנפשה.

מעבר לכך שהיא עשתה ועושה טעויות רבות היא גם בת אדם יש לה משפחה ו-4 ילדים החשופים לכל בליל הכותרות על אימם…הם גם נחשפים לכל המתרחש מסביב ובטח הסביבה הטבעית שלהם בתי ספר וגנים הפכה לבלתי נסבלת והמצב כולו עשוי להביא לאסון.

היום אין יותר עקבות הכל חשוף וקטלני…טוב יעשו רשות המיסים…המשטרה, הפרקליטות ובית המשפט…אם יתנו את הדעת מעבר לחקירות והמאורעות בפרשה גם לעובדה ש"ייתכן" כי יש גם בעיה נפשית הדורשת טיפול והצלה בטרם יהיה מאוחר מידי…וכן אני פונה לשירותי הרווחה לתת את הדעת על המתרחש ולדאוג לילדים בטרם יהיה מאוחר.

אסיים את הטור בכך שאבקש שתתעוררו הכתובה רשומה על הקיר…ואיני רוצה לומר אמרתי לכם!!!

שתפו: